torstai 1. marraskuuta 2012

Musa shootti ♥ Emilyn puuttuva palanen :'3





                                                   








                                                             .............................






                                                   Katot muhun ja mä hajoon suhun





                                                    Koulun viereisell' kiskalla





                                                            Heti tajuun,





                                                           että oot mun maku'uun





                                                  Samat bändit tykkäyslistalla





                                                          Tää tuntuu helpolta





                                                            just niin kuin oltais tunnettu aina





                                               Mun sy-sy- sydämmestä puuttuu palanen





                                                               ja uu-uu




                                                               se on sun näkönen..






                                Mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen ja uu-uu sä voisit täyttää sen

                                                 Oot mun puuttuva palaneen, mun puuttuva palaneen




                                    Tyhmätkin jutut, naurattaa kun puhut. En sanakirjaa suhun tarvitse
                                                         

                                                            Mä voin relaa, ei mun tarvi kelaa
                                                            En mä turhaa läppiäni harkitse



                                                   Tää tuntuu helpolta





                                                 Jos niiku oltais tunnettu aina


                                        

                                                  Mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen



                                                          ja uu-uu se on sun näkönen
                                                mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen
                                                            ja uu-uu sä voisit täyttää sen





                                                             oot puuttuva palaneen,
                                                             mun  puuttuva palaneen




                                                                 *räppi tauko :D*








                                                               Moi :#D

 







                                                              Moi 8D



                                      mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen ja uu-uu se on sun näkönen.
                                       
                                       mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen ja uu-uu sä voisit täyttää sen



                                                oot mun puuttuva palaneen, puuttuva palaaneen 
                                     Mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen ja uu-uu se on sun näkönen
                               Mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen ja uu-uu sä voisit täyttää sen
       

                                                           puuttuva palaneen
                                                           puuttuva palaneen
                                                           puuttuva palaneen 
                                                           puuttuva palaneen
                                                       
                                                              


                                                         Siinä se 8)




6 kommenttia:

  1. Kiwa shootti! Ja Emily oli sulonen.. <3
    Mutta anteeksi mä en oikeen tykkää Robinista.
    Kiwa oli! nwn

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos :D Joo arvelinkin että joku tulee sanoo ettei tykkää Robinista, en kyllä mäkään mikää fani ole, mutta ku biisi osu kohalle aattelin sit postata ees jtn ku viime postauksesta olikin jo jonkin aikaa :)


    Suurkiitokset sulle joka kommaat jokaseen mun postaukseen ^-^ ♥
    Minä ja siskokset kiittää 8D

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olis vaikka mitä postattavaa mutku en vaa jaksa lisätä niitä kuvia blogii :D

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kommentti piristäisi :3